Najczęsciej zadawane pytania.
01. Zamówienie
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie internetowym?
Tak, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję „zamówienie jednorazowe
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Niestety, z przyczyn technicznych, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.
Jak zmienić moje zamówienie?
Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.
02. Wysyłka i dostawa
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Realizacja zamówień zwykle trwa do 24 godzin (w dni robocze). W zależności od wyboru płatności Twoja przesyłka zostaje nadana
w przypadku przelewu tradycyjnego lub PayU, wysyłka następuje w dniu zaksięgowania płatności.
w przypadku przesyłki poranionej towar zostaje wysłany niezwłocznie po prawidłowym dokonaniu zamówienia – jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 10.00, towar wysyłany jest tego samego dnia, jeśli później – następnego dnia.
Czas dostawy nadanej przesyłki zależy od wybranej formy:
w przypadku kuriera i Paczkomatów Inpost, dostawa zazwyczaj realizowana jest w kolejnym dniu roboczym
w przypadku przesyłki pocztowej, dostawa zazwyczaj realizowana jest w terminie 1-3 dni roboczych.
Jakie są opcje i koszty dostawy?
przesyłka kurierska – 14,99 zł (przelew, szybki przelew PayU) lub 19,99 zł (gotówka / pobranie)
przesyłka pocztowa – 14,99 zł (przelew, szybki przelew PayU)
paczkomaty Inpost – 13,49 zł (przelew, szybki przelew PayU)
Jeśli zamówię dwie rzeczy w dwóch osobnych zamówieniach, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Tak, jeżeli nie zostały one jeszcze wysłane możemy je połączyć w jedną przesyłkę.
03. Płatności
Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Tak, przy składaniu zamówienia, wystarczy wybrać opcję faktura i podać wymagane dane.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Pieniądze zwracane są w terminie do 14 dni roboczych od złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Przelewem na wskazane konto.
04. Rejestracja
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Aby odzyskać utracone hasło proszę skorzystać z opcji przypomnienia pod linkiem: https://www.partini.pl/moje-konto/zapomniane-haslo/
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję „zamówienia jednorazowego” – bez zakładania konta.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto.